Χαίρετε σε όλους σας. Ξεκινάω αυτό το blog γιατί ψάχνοντας τα περί υφασμάτινων πανών μπερδεύτηκα και είπα να μοιραστώ τις εμπειρίες μου με όποιον έχει απορίες, όπως εγώ. Όλα άρχισαν πριν από περίπου ενάμιση χρόνο...

Τρίτη 13 Φεβρουαρίου 2018

6 bags full... πλάκα μας κάνεις.....

 Ξέρετε ότι έχω δοκιμάσει όλους τους τύπους πάνας που κυκλοφορούν στην αγορά. 

Ένας από όλους είναι ο αγαπημένος μου, ειδικά για μικρά μωρουδάκια (και στην ηλικία και στο μέγεθος: οι Flat/prefold. Δηλαδή αυτά τα τετράγωνα πανάκια που μπαίνουν στο μωράκι και θέλουν από πάνω ένα αδιάβροχο κάλυμμα.. 

Παρόμοιο κάλυμμα χρειάζονται και οι πάνες τύπου fitted, δηλαδή αυτές που το απορροφητικό πανάκι είναι σαν βρακάκι αλλά από πάνω θέλουν πάλι, αδιάβροχο κάλυμμα.

Συνήθως και στους δύο αυτούς τύπους χρησιμοποιούνται φυσικά υλικά (βαμβάκι, μπαμπού, κάνναβη). Η δυσκολία είναι τι επιλέγεις να βάλεις από πάνω..... Εγώ βρήκα φλις βρακάκια-καλύμματα, ή το εξωτερικό αδιάβροχο (PUL) που έχουν όλες οι συνηθισμένες πάνες και, το αγαπημένο μου, μάλλινα!!!!
Όχι, δεν είναι ζεστά, όχι δεν τσιμπάνε, ναι είναι αδιάβροχα (διαβάστε εδώ όλα τα σχετικά με το μαλλί και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του!).
Αν τα ψάξτε θα δείτε ότι είναι πολύ ακριβά, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν βγάζουν τα λεφτά τους. 

Προσπάθησα, ακόμη, να φτιάξω μόνη μου, από παλιά πουλόβερ. Δεν κατάφερα όμως να βρω παλιά μάλλινα πουλόβερ!!!!! (μόνο κάτι κάλτσες αλλά ήταν μικρές!) Προσπάθησα να πλέξω..... Διάλεξα το πιο ακριβό πατρόν (το αγόρασα κι όλας) αλλά μπερδεύτηκα πολύ... Βέβαια έχω φίλη που έπλεξε ένα πολύ απλό σχέδιο και μια χαρά τα κατάφερε.... αλλά ήξερε να πλέκει!!!
(αναλυτικές οδηγίες θα βρείτε εδώ.)

Κι έτσι ήρθε η μέρα που εμφανίστηκε μπροστά μου η Heidi!
Η Heidi έχει το 6 bags full. Η Heidi, λοιπόν, κάνει ότι δεν κατάφερα εγώ: παίρνει 100% μάλλινα ή κασμιρένια πουλόβερ και τα φτιάχνει καλύμματα για υφασμάτινες πάνες
! Κι ήταν τόσο καλή που μου έστειλε ένα για δοκιμή.... (φυσικά το έδωσα σε καλή φίλη για δοκιμή, καθώς εδώ κι ένα χρόνο εμείς τελειώσαμε με τις πάνες .....).
Καταρχίν να σας πω ότι μόλις το έπιασα στα χέρια μου έκλαψα.... Έκλαψα που ούτε πουλόβερ δεν έχω τόσο απαλό όχι κάλυμμα για υφασμάτινη πάνα..... 
Αυτό μου έστειλε η Heidi και σας έβγαλα φωτό μέσα κι έξω:

Η έμπειρη (στις υφασμάτινες πάνες) φίλη μου που το δοκίμασε φυσικά και συμφώνησε ότι σαν τα μάλλινα βρακάκια δεν έχει. Σκεφτείτε ότι το χειμώνα βάζεις ένα μακρύ μάλλινο βρακάκι και δεν χρειάζεσαι καν παντελόνι.... ( και σαν παντελόνι μια χαρά το χρησιμοποιείς...). 
Τα μάλλινα θέλουν λίγη διαφορετική φροντίδα: πλύσιμο με πράσινο σαπούνι και λανολίνη. Περισσότερες οδηγίες θα βρείτε εδώ, στο τέλος της ανάρτησης.


Δείτε μερικά σχέδια της 6 bags full, ενδεικτικά:

Αν θελήσετε να τα αγοράστε, θα τα βρείτε στο etsy ή στo facebook. Μη νομίζετε ότι έχει συνεχώς απόθεμα αλλά μπορείτε να ενημερώνεστε για κάθε καινούρια παρτίδα από την ομάδα 6bags ful mamma's club! 

Πάμε τώρα στα δύσκολα: Το κόστος αποστολής είναι 11,5 ευρώ (οπότε δεν θα πληρώστε και Τελωνείο). Και κάθε κάλυμμα κοστίζει 15-25 ευρώ, ανάλογα με το μήκος, το μέγεθος, το στυλ.
Το καλό: όταν σταματήσει να σας κάνει, μπορείτε να το πουλήστε στην ομάδα μεταχειρισμένων της 6 bags full.

Για όποιες απορίες έχετε, η Heidi θα σας απαντήσει αμέσως, εκτός από το διάστημα μεταξύ Παρασκευής βράδυ και Κυριακής βράδυ, οπότε "I set this time apart for God and family", όπως λέει. (Να μια καλή ιδέα, πολυάσχολες μανούλες...)

Καλές δοκιμές...


(Βλέπεις κι αυτή τη φωτογραφία με τα ζουμερά μποτάκια και το κάλυμμα με τα βολάν... Τρελαίνεσαι!)

Δεν υπάρχουν σχόλια: