Χαίρετε σε όλους σας. Ξεκινάω αυτό το blog γιατί ψάχνοντας τα περί υφασμάτινων πανών μπερδεύτηκα και είπα να μοιραστώ τις εμπειρίες μου με όποιον έχει απορίες, όπως εγώ. Όλα άρχισαν πριν από περίπου ενάμιση χρόνο...

Δευτέρα 5 Σεπτεμβρίου 2011

Baba + Boo


Και πάλι μία μαμά φτιάχνει μία εταιρεία με προϊόντα για τα παιδάκια της! Νομίζω ότι είναι οι φθηνότερες πάνες της αγοράς. Η πάνα είναι pocket με κάλυμμα από PUL. Και τα δύο πανάκια είναι από μικροφίμπρα (microfibre).

                
Μου άρεσε- Η τιμή τους....
                 - Έχουν απλό κούμπωμα που ρυθμίζεται εύκολα στα μπουτάκια
                   και δεν έχεις διαρροές!
                 - Έρχεται με δύο πανάκια που απορροφούν πολλά πράγματα και 
                   που μπορούν να διπλωθούν με σούστες για τα μικρά μωράκια.
                 - Που βγάζει limited edition σχέδια!
                 - Η εξυπηρέτηση της Eve!
                                       
Δεν μου άρεσε: - Που μετά από λίγο καιρό άρχισαν μερικά χρώματα 
                         να ξεθωριάζουν!
                       - Μερικές, όταν τις πρωτοπήρα, είχαν "κολλημένες" 
                         κλωστές-χνούδια. 
                       -Μερικά σχέδια, τα έχω δει πολλές φορές στο δίκτυο....
                        Από άλλες εταιρείες με πάνες, από εταιρείες που πουλάνε
                        τα υφάσματα...
                        

Τι θα άλλαζα:  Θα έβαζα στη συσκευασία ένα πανάκι από μικροφίμπρα κι ένα από μπαμπού!



Κόστος: 9,98 ευρώ, από το site της εταιρείας. Υπολογίστε και έξοδα αποστολής (πολύ λίγα, μια και οι τιμές αποστολής από την Αγγλία είναι πολύ χαμηλές!)

Δεν υπάρχουν σχόλια: